Peter Dieckmann

Peter Dieckmann

Ekstern lektor, Lektor


  1. 2018
  2. Udgivet

    A search for training of practising leadership in emergency medicine: A systematic review

    Larsen, T., Beier-Holgersen, R., Meelby, J., Dieckmann, Peter & Østergaard, Doris, 2018, I: Heliyon. 4, 11, 23 s., e00968.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Conducting the emergency team: A novel way to train the team-leader for emergencies

    Larsen, T., Beier-Holgersen, R., Dieckmann, Peter & Østergaard, Doris, 2018, I: Heliyon. 4, 9, 27 s., e00791.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Long-term experiences of being a simulation-educator: A multinational interview study

    Dieckmann, Peter, Birkvad Rasmussen, M., Issenberg, S. B., Søreide, E., Østergaard, Doris & Ringsted, C., 2018, I: Medical Teacher. 40, 7, s. 713-720 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Training residents to lead emergency teams: A qualitative review of barriers, challenges and learning goals

    Larsen, T., Beier-Holgersen, R., Østergaard, Doris & Dieckmann, Peter, 2018, I: Heliyon. 4, 12, 23 s., e01037.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Zuschauen allein reicht nicht: Kooperationsskripts zur förderung simulationsbasierten lernens

    Zottmann, J. M., Dieckmann, Peter, Taraszow, T., Rall, M. & Fischer, F., 2018, I: GMS Journal for Medical Education. 35, 3, 18 s., Doc35.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 152299166