Susanne Reventlow
Professor
Afdeling for Almen Medicin
Postboks 2099, Øster Farimagsgade 5 opg. Q, 1014 København K
Øster Farimagsgade 5, Bygning: 24, opg. Q
1353 København K
Danmark
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-4990-142X
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Effectiveness of an adaptive, multifaceted intervention to enhance care for patients with complex multimorbidity in general practice: protocol for a pragmatic cluster randomised controlled trial (the MM600 trial)
Holm, Anne, Lyhnebeck, A. B., Rozing, Maarten Pieter, Buhl, S. F., Willadsen, Tora Grauers, Prior, A., Christiansen, Ann-Kathrin Lindahl, Kristensen, J., Andersen, John Sahl, Waldorff, Frans Boch, Siersma, Volkert Dirk, Brodersen, John Brandt, Reventlow, Susanne & MM600 project team, M. P. T., 2024, I: BMJ Open. 14, 2, 11 s., e077441.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
General practitioners’ experiences of providing somatic care for patients with severe mental illness: a qualitative study
Jønsson, Alexandra Brandt Ryborg, Brodersen, John Brandt, Reventlow, Susanne, Svanholm, C., Møller, Anne & Kousgaard, Marius Brostrøm, 2024, I: BMC Primary Care. 25, 11 s., 96.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kritisk læsning af kvalitative forskningsartikler
Overbeck, Gritt & Reventlow, Susanne, 2024, I: Ugeskrift for Laeger. 186, 1, 8 s., V08230491.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
ID: 922778
Flest downloads
-
331
downloads
Drawing as a Facilitating Approach When Conducting Research Among Children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
290
downloads
Qualitative methods in PhD theses from general practice in Scandinavia
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
217
downloads
The potential of a self-assessment tool to identify healthcare professionals' strengths and areas in need of professional development to aid effective facilitation of group-based, person-centered diabetes education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet