To events med internationale SOFIA advisory board medlemmer

I forbindelse med at SOFIA-projektet har besøg af dets advisory board, afholdes der d. 1. juni to foredrag med internationale gæster.

Kl 10.00-12.00 holder Sue Ziebland, som er professor i medicinsk sociologi på Oxford Universitet et foredrag med titlen: 'Paradoks, magt, pessimisme og andre utilsigtede konsekvenser af digital sundhed i primærsektoren'. Dette foredrag trækker på Sues seneste arbejde, der ser nærmere på de utilsigtede konsekvenser (både positive og negative) som indførelsen af digitale sundhedsinitiativer i primærsektoren, herunder elektroniske patientjournaler og onlinekonsultationer, har. Foredraget foregår i lokale 24.1.41.

Kl. 13.15-15.15 spørger Stewart Mercer Stewart som er professor almen medicin og multimorbiditet ved Edinburgh Universitet og praktiserende læge: "Udviklingen og evalueringen af komplekse interventioner - hvad fortæller de nye MRC-retningslinjer os, som vi ikke allerede vidste?" Foredraget foregår i lokale 5.0.22.

Alle interesserede er velkomne.