Charlotte Juul Nilsson

Charlotte Juul Nilsson

Lektor


  1. 2021
  2. Udgivet

    The effect of COVID-19 on schoolteachers' emotional reactions and mental health

    Nabe-Nielsen, Kirsten, Christensen, Karl Bang, Fuglsang, N. V., Larsen, I. & Nilsson, Charlotte Juul, okt. 2021, I: European Journal of Public Health. 31, Supplement 3, s. 9 1 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    CLASS - Folkeskolelæreres arbejdsmiljø under COVID-19: Udfordringer og mulige løsninger baseret på erfaringer fra juni 2020

    Nabe-Nielsen, Kirsten, Larsen, I., Fuglsang, N. V. & Nilsson, Charlotte Juul, 2021, CLASS - Folkeskolelæreres arbejdsmiljø under COVID-19. København: Københavns Universitet, 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    CLASS - Folkeskolelæreres arbejdsmiljø under anden bølge af COVID-19-pandemien i Danmark

    Nabe-Nielsen, Kirsten, Larsen, I., Fuglsang, N. V. & Nilsson, Charlotte Juul, 2021, CLASS - Folkeskolelæreres arbejdsmiljø under anden bølge af COVID-19-pandemien i Danmark, . København: Københavns Universitet, 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    COVID-19 Risk Management and Emotional Reactions to COVID-19 Among School Teachers in Denmark Results From the CLASS Study

    Nabe-Nielsen, Kirsten, Fuglsang, N. V., Larsen, I. & Nilsson, Charlotte Juul, 2021, I: Journal of Occupational and Environmental Medicine. 63, 5, s. 357-362 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    COVID-19 risk management at the workplace, fear of infection and fear of transmission of infection among frontline employees

    Nabe-Nielsen, Kirsten, Nilsson, Charlotte Juul, Juul-Madsen, M., Bredal, C., Hansen, L. O. P. & Hansen, Åse Marie, 2021, I: Occupational and Environmental Medicine. 78, 4, s. 248-254 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 3159918