Elisabeth Søndergaard
Ph.d.-studerende, Undervisningsassistent
Forskningsenheden for Almen Praksis
Center for Sundhed og Samfund, Øster Farimagsgade
1014 København K
Afdeling for Almen Medicin
Øster Farimagsgade 5 opg. Q
1353 København K
ORCID: 0000-0002-3456-626X
Flest downloads
-
315 downloadsUdgivet
Drawing as a Facilitating Approach When Conducting Research Among Children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
149 downloadsUdgivet
Tegning som trædesten til at nærme os svære og tabubelagte emner i forskningsprojekter med børn
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
114 downloadsUdgivet
Using a modified nominal group technique to develop general practice
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 43549545
Flest downloads
-
315
downloads
Drawing as a Facilitating Approach When Conducting Research Among Children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
149
downloads
Tegning som trædesten til at nærme os svære og tabubelagte emner i forskningsprojekter med børn
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
114
downloads
Using a modified nominal group technique to develop general practice
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet