Anne Sofie Børsch

Anne Sofie Børsch

Postdoc


  1. 2021
  2. Udgivet

    How a school setting can generate social capital for young refugees: Qualitative insights from a folk high school in Denmark

    Børsch, Anne Sofie, Skovdal, Morten & Jervelund, Signe Smith, 2021, I: Journal of Refugee Studies. 34, 1, s. 718–740 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Hvordan forbedrer vi trivslen af nyankomne unge i folkeskolen?

    Primdahl, N. L., Jervelund, Signe Smith, Skovdal, M. & Børsch, Anne Sofie, 2021, I: Fokus på dansk som andetsprog for voksne. 77

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Avisartikel

  4. Udgivet

    School caringscapes: Understanding how time and space shape refugee and immigrant adolescents' caring practices and wellbeing in Danish schools  

    Børsch, Anne Sofie, Vitus, K. & Skovdal, Morten, 2021, I: Wellbeing, Space & Society. 2, 11 s., 100001.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  5. Udgivet

    “It's difficult to help when I am not sitting next to them”: How COVID-19 school closures interrupted teachers’ care for newly arrived migrant and refugee learners in Denmark

    Primdahl, N. L., Børsch, Anne Sofie, Verelst, A., Jervelund, Signe Smith, Derluyn, I. & Skovdal, Morten, 2021, I: Vulnerable Children and Youth Studies. 16, 1, s. 75-85 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

ID: 135859231