Susanne Reventlow
Professor
Afdeling for Almen Medicin
Postboks 2099, Øster Farimagsgade 5 opg. Q, 1014 København K
Øster Farimagsgade 5, Bygning: 24, opg. Q
1353 København K
Danmark
- 2020
Opsporing af fysisk sygdom hos mennesker med handicap
Jønsson, Alexandra Brandt Ryborg (Andet), Rozing, M. (Andet), Willadsen, Tora Grauers (Andet), Brodersen, John Brandt (Andet) & Reventlow, Susanne (Andet)
13 jan. 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2019
Caring for Physical Diseases among Patients with Severe Mental Illness: Initial Findings from The Phy Psy Trial
Jønsson, Alexandra Brandt Ryborg (Oplægsholder), Davidsen, Annette Sofie (Oplægsholder), Rozing, Maarten Pieter (Oplægsholder), Svanholm, C. L. (Oplægsholder), Christensen, I. (Oplægsholder), Nielsen, Maria Haahr (Oplægsholder), Bissenbakker, K. H. (Oplægsholder), Brodersen, John Brandt (Oplægsholder), Mercer, S. (Oplægsholder) & Reventlow, Susanne (Oplægsholder)
2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Multimorbidity: New Perspectives on the (Over?) Diagnosis of Patients with Chronic Illnesses in General Practice
Jønsson, Alexandra Brandt Ryborg (Oplægsholder), Willadsen, Tora Grauers (Oplægsholder), Brodersen, John Brandt (Oplægsholder), Møller, A. (Oplægsholder), koskela, T. (Oplægsholder), Mjølstad, B. (Oplægsholder) & Reventlow, Susanne (Oplægsholder)
2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 922778
Flest downloads
-
315
downloads
Drawing as a Facilitating Approach When Conducting Research Among Children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
246
downloads
Qualitative methods in PhD theses from general practice in Scandinavia
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
205
downloads
The potential of a self-assessment tool to identify healthcare professionals' strengths and areas in need of professional development to aid effective facilitation of group-based, person-centered diabetes education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet