Kognitive strategier: om tolkning af CHIPS-prøvens resultater

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Kognitive strategier : om tolkning af CHIPS-prøvens resultater. / Hansen, Mogens; Kreiner, Svend; Hansen, Carsten Rosenberg.

I: Psykologisk Pædagogisk Rådgivning, Bind 31, Nr. 3, 1994.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Hansen, M, Kreiner, S & Hansen, CR 1994, 'Kognitive strategier: om tolkning af CHIPS-prøvens resultater', Psykologisk Pædagogisk Rådgivning, bind 31, nr. 3.

APA

Hansen, M., Kreiner, S., & Hansen, C. R. (1994). Kognitive strategier: om tolkning af CHIPS-prøvens resultater. Psykologisk Pædagogisk Rådgivning, 31(3).

Vancouver

Hansen M, Kreiner S, Hansen CR. Kognitive strategier: om tolkning af CHIPS-prøvens resultater. Psykologisk Pædagogisk Rådgivning. 1994;31(3).

Author

Hansen, Mogens ; Kreiner, Svend ; Hansen, Carsten Rosenberg. / Kognitive strategier : om tolkning af CHIPS-prøvens resultater. I: Psykologisk Pædagogisk Rådgivning. 1994 ; Bind 31, Nr. 3.

Bibtex

@article{c40b470074ce11dbbee902004c4f4f50,
title = "Kognitive strategier: om tolkning af CHIPS-pr{\o}vens resultater",
abstract = "Kognition",
author = "Mogens Hansen and Svend Kreiner and Hansen, {Carsten Rosenberg}",
year = "1994",
language = "Dansk",
volume = "31",
journal = "Psykologisk P{\ae}dagogisk R{\aa}dgivning",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Kognitive strategier

T2 - om tolkning af CHIPS-prøvens resultater

AU - Hansen, Mogens

AU - Kreiner, Svend

AU - Hansen, Carsten Rosenberg

PY - 1994

Y1 - 1994

N2 - Kognition

AB - Kognition

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 31

JO - Psykologisk Pædagogisk Rådgivning

JF - Psykologisk Pædagogisk Rådgivning

IS - 3

ER -

ID: 268191