Svend Kreiner
Gæsteforsker, Emeritus
- 2018
- Udgivet
Test-Equating in der Depressionsdiagnostik unter Anwendung der probabilistischen Testtheorie
Boecker, M., Kreiner, Svend, Volz-Sidiropoulou, E., Wirtz, M., Forkmann, T. & Nielsen, Tine, 26 feb. 2018, s. 67-69.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Statistical Anxiety and Attitudes Towards Statistics: Development of a Comprehensive Danish Instrument
Nielsen, Tine & Kreiner, Svend, 15 jan. 2018, s. 27. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Validation of the early functional abilities scale (EFA): A four-dimensional assessment of brain restoration after traumatic brain injury
Poulsen, I., Engberg, A. W. & Kreiner, Svend, 2016, I: Brain Injury. 30, 5-6, s. 605-606 2 s., 0334.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceabstrakt i tidsskrift › Forskning › fagfællebedømt
- 2015
- Udgivet
Generel populationsscreening af mentalt helbred hos småbørn: validitet af PUF skalaen
Ammitzbøll, J., Skovgaard, A. M., Kreiner, Svend, Andersen, A., Holstein, B. & Nielsen, Tine, sep. 2015. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Longitudinal Rasch models II: A case study with methodological implications
Nielsen, Tine, Kreiner, Svend & Bennedsgaard, A., jan. 2015. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Longitudinal Rasch models for repeated measurements I: A catalogue of problems and some simple solutions
Kreiner, Svend & Nielsen, Tine, jan. 2015. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2011
- Udgivet
Lazarsfeld in the computer age
Gundelach, Peter & Kreiner, Svend, 2011. 22 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- 2010
- Udgivet
Course evaluation and development: What can learning styles contribute? An
Nielsen, Tine & Kreiner, Svend, 2010, Exploring styles to enhance learning and teaching in diverse contexts. Proceedings of the European Learning Styles Information Network 15th Annual International Conference, June 28- 30, 2010, : Exploring styles to enhance learning and teaching in diverse contexts. . de Pedrosa, H., Evans, C., Charlesworth, Z. & Cools, E. (red.).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Monte Carlo and bootstrap evaluation of model search in graphical models for ordinal data
Siersma, Volkert Dirk & Kreiner, Svend, 2010.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Psychosocial consequences of cancer screening - development and validation of a questionnaire
Brodersen, John Brandt, Thorsen, H. & Kreiner, Svend, 2010, I: Value in Health. 13, 5, s. 601-612 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceabstrakt i tidsskrift › Forskning
ID: 11434
Flest downloads
-
2025
downloads
Item response drift in the Family Affluence Scale: A study on three consecutive surveys of the Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) survey
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
205
downloads
Measuring statistical anxiety and attitudes toward statistics: The development of a comprehensive Danish instrument (HFS-R)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
196
downloads
Item analysis using Rasch models confirms that the Danish versions of the DISABKIDS (R) chronic-generic and diabetes-specific modules are valid and reliable
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet