Susanne Reventlow

Susanne Reventlow

Professor

Medlem af:


    1. 2017
    2. Udgivet

      Accreditation in general practice in Denmark: study protocol for a cluster-randomized controlled trial

      Andersen, M. K., Pedersen, L. B., Siersma, Volkert Dirk, Bro, F., Reventlow, Susanne, Søndergaard, J., Kousgaard, Marius Brostrøm & Waldorff, Frans Boch, 13 feb. 2017, I: Trials. 18, s. 1-9 9 s., 69.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Balancing trust and power: a qualitative study of GPs perceptions and strategies for retaining patients in preventive health checks

      Broholm-Jørgensen, M., Guassora, Ann Dorrit, Reventlow, Susanne, Dalton, S. O. & Tjørnhøj-Thomsen, T., 2017, I: Scandinavian Journal of Primary Health Care. 35, 1, s. 89-97 9 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      The uses and implications of standards in general practice consultations.

      Lippert, M. L., Reventlow, Susanne & Kousgaard, Marius Brostrøm, 1 jan. 2017, I: Health. 21, 1, s. 3-20 18 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Embracing uncertainty to advance diagnosis in general practice

      Malterud, Kirsti, Guassora, Ann Dorrit, Reventlow, Susanne & Jutel, A., jun. 2017, I: British Journal of General Practice. 67, 659, s. 244-245 2 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Qualitative methods in PhD theses from general practice in Scandinavia

      Malterud, Kirsti, Hamberg, K. & Reventlow, Susanne, 2017, I: Scandinavian Journal of Primary Health Care. 35, 4, s. 309-312 4 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      The potential of a self-assessment tool to identify healthcare professionals' strengths and areas in need of professional development to aid effective facilitation of group-based, person-centered diabetes education

      Stenov, V., Wind, G., Skinner, T., Reventlow, Susanne & Hempler, N. F., 18 sep. 2017, I: B M C Medical Education. 17, s. 1-11 11 s., 166.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    ID: 922778