Lasse X Jensen
Postdoc
- Udgivet
A review of the use of virtual reality head-mounted displays in education and training
Jensen, Lasse X & Konradsen, Flemming, 2018, I: Education and Information Technologies. 23, 4, s. 1515-1529 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › fagfællebedømt
- E-pub ahead of print
Characteristics of productive feedback encounters in online learning
Jensen, Lasse X, Bearman, M. & Boud, D., 2023, (E-pub ahead of print) I: Teaching in Higher Education. 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Digital education for health professionals in India: a scoping review of the research
Jensen, Lasse X, Buhl, Alexandra, Hussain, S., Karan, A., Konradsen, Flemming & Bearman, M., 2023, I: BMC Medical Education. 23, 1, 11 s., 561.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › fagfællebedømt
- Udgivet
Digital ethnography in higher education teaching and learning-a methodological review
Jensen, Lasse X, Bearman, M., Boud, D. & Konradsen, Flemming, 2022, I: Higher Education. 84, s. 1143–1162 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › fagfællebedømt
- Udgivet
Evaluering af online-nødundervisning forår 2020
Misfeldt, Morten, Jensen, Lasse X, Hvillum, N. P., Harboe, T., Ellemose Lindvig, Katrine, Ejrnæs, Mette, Pedersen, Annette, Horak, R., Eskelund, H. & Larsen, L. N., 18 sep. 2020, 1 udg. København.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
- Udgivet
Experiences and challenges of students during the 2020 campus lockdown: Results from student surveys at the University of Copenhagen
Jensen, Lasse X, Karstad, Oscar Milsted, Mosbech Jensen, A., Vermund, M. C. & Konradsen, Flemming, 31 aug. 2020, 1 udg. Copenhagen, Denmark. 72 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
- Udgivet
Feedback encounters: towards a framework for analysing and understanding feedback processes
Jensen, Lasse X, Bearman, M. & Boud, D., 2023, I: Assessment & Evaluation in Higher Education. 48, 1, s. 121-134 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Foreløbige resultater fra spørgeskemaundersøgelse blandt studerende på Københavns Universitets Sundhedsvidenskabelige Fakultet om deres oplevelser med fjernundervisning siden campus lukkede d. 13. marts 2020
Jensen, Lasse X, Thorell, M., Mosbech Jensen, A. & Konradsen, Flemming, 23 apr. 2020, 2 udg. Copenhagen, Denmark. 11 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
- Udgivet
Health care professionals from developing countries report educational benefits after an online diabetes course
Albrechtsen, Nicolai Jacob Wewer, Poulsen, K. W., Svensson, L. Ø., Jensen, Lasse X, Holst, Jens Juul & Torekov, Signe Sørensen, 31 maj 2017, I: B M C Medical Education. 17, 8 s., 97.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Massive Open Online Courses at the University of Copenhagen: Experiences from the first two years
Jensen, Lasse X, mar. 2015Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
ID: 185201974
Flest downloads
-
2244
downloads
A review of the use of virtual reality head-mounted displays in education and training
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › fagfællebedømt
Udgivet -
228
downloads
Health care professionals from developing countries report educational benefits after an online diabetes course
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
84
downloads
Experiences and challenges of students during the 2020 campus lockdown: Results from student surveys at the University of Copenhagen
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
Udgivet